Gezien op Tichelwurk :  it Tichelwurkforum Naar de beginpagina van Tichelwurk

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: ForumlijstDiscussielijstNieuwe discussieZoekenLog in
Man wandelt met salami's?
Gepost door: TW20 (IP gelogd)
Datum: 08 maart 2007 18:27

Onlangs gezien op Tichelwurk...
http://www.tichelwurk.nl/images/IMG_7041.JPG
http://www.tichelwurk.nl/images/IMG_7102.JPG

Re: Man wandelt met salami's?
Gepost door: shetland sjonny (IP gelogd)
Datum: 10 maart 2007 00:35

je moet wat he,als de honden aangelijnd moeten zijn the finger smiley

Gepost door: bentos (IP gelogd)
Datum: 30 januari 2012 18:16

Hahaha, een plaatje dit!!

Gepost door: bennieb (IP gelogd)
Datum: 31 januari 2012 15:54

Geweldig ik kom niet meer bij. Hoe kom je nou op sun idee???? eye popping smiley

It beste

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/01/2012 15:55 door bennieb.

Datum: 31 januari 2012 22:55

Jaa net wat Bennie zegt, zo krijg je ze nooit weer op een foto.

Ik moet toch zeggen dat ik ineens onwijs veel trek in een pizza kreeg toen @tw20 over salami begon, maar dat geheel terzijde.

Ik zal ook eens wat Tichelwurkse foto's uploaden, als ik die techniek een beetje onder de knie krijg. Haha

grt Bento

Datum: 01 februari 2012 17:08

Ja die techniek van tegenwoordig dat is een pest, denk je net dat je t onder de knie hebt en dan is er weer iets nieuws of zo'n update (geen idee hoe je het uitspreekt). Nee ik hou het gewoon lekker simpel op windows 95 met n adsl verbindinkje, dat gaat als een trein. Trouwens al gehoord wat pietp zei? nog strengere vorst in tichelwurk en omgeving. Dat wordt bibberen bij onze kachel brrrrrrr.

bennieb

Datum: 01 februari 2012 22:08

Maar onze Piet zit er wel altijd naast hè,? Ik hoop dat ie gelijk heeft, want een elfstedentocht is altijd welkom!!

En nog even over die techniek, dat hoeft van mij ook allemaal niet hoor, geef mij maar gewoon de ouderwetse tol.

BS14

Datum: 02 februari 2012 19:53

Ik zit even te denken maar een tol...??? wat bedoel je daar nou weer mee. Ik wil je niet belachelijk maken maar veel dommer kom je ze ook niet tegen wel. een tol zegt ie haha. Niet zo'n slimmert zo te horen dat kan beter!! Dat haalt ons tichelwurkse niveau wel omlaag zeg sjongejonge. Maar goed we vertrouwen maar op onze pietpiraat want hij moet het toch een keer goed hebben niet?

bennieb

Datum: 02 februari 2012 21:05

He joh, Bennie,
Noem je mij dom?
Nee Jij bent pas dom, oliedom.

Maar ik zal het er hierbij laten, bij dezen praat ik niet meer jou.

Tot ziens mijn vriend

Bento

Datum: 02 februari 2012 21:50

Ik vind trouwens dat die hele Bennie Boswachter, of hoe die dan ook heet maar op mag rotten.

Om mijn part drukken we hem een paar tellen, minuten of uren onder het ijskoude water, om hem vervolgens zijn toekomstige kinderbijslag af te nemen dmv onverdoofde castratie, (doe ik wel even) en hem tenslotte achter shetland Sjonnie (dan wel het paard he) te plaatsen en het beestje even te laten schrikken.

En dan crème de la crème, de kers op de taart, puntje op de i, hem onder schijten, altijd al ns willen doen.

Idee?

Bento the killer!!!
Wahahaha

Datum: 04 februari 2012 00:14

Haha ik zal niet meer met je praten en gelijk een nieuw berichtje erachteraan... slimmert. Maar een beetje jammer dat JIJ hier nu die sfeer zit te verpesten, want jij doet het. zonde... bennieb

Datum: 05 februari 2012 01:17

Ik kan niet slapen, het is namelijk 1;15.

Net even rondje Tichelwurk gedaan, een oase van rust op dit moment.

Dit gezegd te hebben.

BS14

Datum: 05 februari 2012 09:38

Weet zo'n domme opmerking van Jou persoon. Je zegt het is 1.15 terwijl de officiële tijdmeting van tichelwurk zegt dat het1.17 is. Maargoed ben vanmiddag ff wezen schaatsen op de ee en hij ligt er goed bij. Toevallig of niet ik kwam deze man met z'n salami's ook nog tegen hoe bedenk je het??!! Vanmiddag maar weer ff tochtje.maken op de ee naar lwd ofzo! Bennieb

Datum: 05 februari 2012 17:44

MIERENNEUKER!!

of SALAMINEUKER..

Bento Swagg

Datum: 06 februari 2012 19:28

Sorry, ik wil mijn oprechte excuses aanbieden omdat ik vind dat dit niet hoeft. We moeten de sfeer gezellig houden en niet hard tegen hard. Of jij vind dat wel weer zeker? Ga dan maar naar een ander forum!!

bennieb

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
This forum powered by Phorum.