Ja die techniek van tegenwoordig dat is een pest, denk je net dat je t onder de knie hebt en dan is er weer iets nieuws of zo'n update (geen idee hoe je het uitspreekt). Nee ik hou het gewoon lekker simpel op windows 95 met n adsl verbindinkje, dat gaat als een trein. Trouwens al gehoord wat pietp zei? nog strengere vorst in tichelwurk en omgeving. Dat wordt bibberen bij onze kachel brrrrrrr.
Ik zit even te denken maar een tol...??? wat bedoel je daar nou weer mee. Ik wil je niet belachelijk maken maar veel dommer kom je ze ook niet tegen wel. een tol zegt ie haha. Niet zo'n slimmert zo te horen dat kan beter!! Dat haalt ons tichelwurkse niveau wel omlaag zeg sjongejonge. Maar goed we vertrouwen maar op onze pietpiraat want hij moet het toch een keer goed hebben niet?
Ik vind trouwens dat die hele Bennie Boswachter, of hoe die dan ook heet maar op mag rotten.
Om mijn part drukken we hem een paar tellen, minuten of uren onder het ijskoude water, om hem vervolgens zijn toekomstige kinderbijslag af te nemen dmv onverdoofde castratie, (doe ik wel even) en hem tenslotte achter shetland Sjonnie (dan wel het paard he) te plaatsen en het beestje even te laten schrikken.
En dan crème de la crème, de kers op de taart, puntje op de i, hem onder schijten, altijd al ns willen doen.
Haha ik zal niet meer met je praten en gelijk een nieuw berichtje erachteraan... slimmert. Maar een beetje jammer dat JIJ hier nu die sfeer zit te verpesten, want jij doet het. zonde... bennieb
Weet zo'n domme opmerking van Jou persoon. Je zegt het is 1.15 terwijl de officiële tijdmeting van tichelwurk zegt dat het1.17 is. Maargoed ben vanmiddag ff wezen schaatsen op de ee en hij ligt er goed bij. Toevallig of niet ik kwam deze man met z'n salami's ook nog tegen hoe bedenk je het??!! Vanmiddag maar weer ff tochtje.maken op de ee naar lwd ofzo! Bennieb
Sorry, ik wil mijn oprechte excuses aanbieden omdat ik vind dat dit niet hoeft. We moeten de sfeer gezellig houden en niet hard tegen hard. Of jij vind dat wel weer zeker? Ga dan maar naar een ander forum!!