Tichelwurk en geschiedenis :  it Tichelwurkforum Naar de beginpagina van Tichelwurk

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: ForumlijstDiscussielijstNieuwe discussieZoekenLog in
Tichelwurk en de geschiedenis daarvan
Gepost door: Beheer (IP gelogd)
Datum: 03 februari 2007 15:49

In dit forum kunnen berichten geplaatst worden over (de geschiedenis van) it Tichelwurk dat onder Stiens valt. De geschiedenis van de huizen, gebeurtenissen op de streek, anekdotes, foto's; alles kan. Denk daarbij wel aan de privacy van personen. Enneh... geschiedenis is niet alleen iets van 100 jaar geleden!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2007 15:53 door Beheer.

Re: Tichelwurk en de geschiedenis daarvan
Gepost door: shetland sjonny (IP gelogd)
Datum: 13 februari 2007 20:06

the finger smiley shetland sjonny is er bij

zo de wind waait waait mijn jasje,en til je mijn hemd op dan zie je mijn kwastje http://img340.imageshack.us/img340/6885/doggiecn8.gif

Gepost door: bentos (IP gelogd)
Datum: 30 januari 2012 18:10

Ik woon hier nog niet zolang maar ik weet nog toen ik met een paar vrienden in een bootje heel lang geleden in de dokummer Ee voer dat er een hele grote boerderij stond, en mijn moeder zei dat de familie Dijkstra daar woonde. Mijn vraag wonen zij daar nog??

Bento
Tichelwurk nr 14

Gepost door: bennieb (IP gelogd)
Datum: 31 januari 2012 15:53

Ze wonen er, gelukkig, volgensmij niet meer. Maar anders gaan we er eens langs kunnen we altijd ff kijken. Kunnen we samen met shetland sjonny, want dat is een tichelwurker in hart en nieren dus als hij ze al niet kent he... smiling bouncing smiley

It beste

Datum: 31 januari 2012 23:01

Volgens mij wonen ze er nog wel hoor, ik zag laatst nog hele lange jongen daar lopen, beetje een kuifje, hij leek sprekend op Age Dijkstra van vroeger, die kop!! Leuk is dat he??

Maar inderdaad vind ik het een goed idee om eens een bakje koffie daar te drinken!!
Ik krijg trouwens ook het idee dat shetland Sjonnie er een beetje bij de pakken neer gaat zitten, jammer dit. Geen tot weinig reacties..

Bento Sijswerda

Gepost door: bennieb (IP gelogd)
Datum: 01 februari 2012 17:04

Nee idd beetje jammer van sjonny want t is wel een beste kerel, kon het altijd goed met m vinde. Het was ook altijd zo'n reuze gezzelig forum!!! jammer dat dit nu wat tegenvalt en dan vooral ook omdat shetland sjonny zegt dat hij erbij is. zo de wind waait waait mijn jasje,en til je mijn hemd op dan zie je mijn kwastje confused smileyconfused smiley Maar goed we moete het ermee doen en als straks onze ee dicht ligt kunnen we wel ff bakje doen bij de dijkstras. We hore t nog wel ff.

bennieb

Datum: 01 februari 2012 22:01

Mooi sein Bennie!

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
This forum powered by Phorum.